Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] pytanko

lordwo2

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem nowy w smite wlasnie sciagam a gram w lola i chce zapytac ktora gra lepsza i czemu? lol czy smite. warto grac, warto sciagac?

Opublikowano

a graczy gdzie wiecej? raczej lol?

W LoLu jest ponad 30 milionów aktywnych użytkowników a 16 milionów gra codziennie.

SMITE ma może z 3 miliony, nie więcej.

LoL jest zdecydowanie lepszy, gram w obie gry ale jeżeli mam je oceniać to SMITE nigdy nie dorówna LoLowi.

Opublikowano

W LoLu jest ponad 30 milionów aktywnych użytkowników a 16 milionów gra codziennie.

SMITE ma może z 3 miliony, nie więcej.

LoL jest zdecydowanie lepszy, gram w obie gry ale jeżeli mam je oceniać to SMITE nigdy nie dorówna LoLowi.

Co ma piernik do wiatraka?

nigdy nie zoibaczysz tych 30mln w lol'u lub 2 mln w smite, dziennie grając 10 matchy spotkasz max 90 graczy.... pozostaje te 2'999'909 graczy -.-

(chociaż ja mam szczęscie do Szugon'a i R2D2 -.- więc pozostaje średnio 2'999'919 graczy)

alishia.jpg

Opublikowano

jak na moje smite będzie bardziej popularne niż lol ale po za tym co ma ilość grających w grę ludzi do jakości samej gry ja gram od września w smite i mi się nie nudzi szczerze polecam bardzo grę cały czas się rozwija ;)

Opublikowano

Widok 3 os. co sprawia, że gra jest bardziej dynamiczna. Całkowity system non-target. Nawiązanie do mitologii.

Coś czego w lolu nie znajdziesz :)

394591421101183179764.jpeg
Opublikowano